Cand totul merge ca pe roate intr-un restaurant

Iesim destul de des in oras iar penultima data am ales un restaurant cu pizzerie. Totul frumos, aranjat, o atmosfera placuta. Personalul foarte amabil, am fost indrumati catre o masa pentru 5 persoane, cu scaun pentru copil mic, perfecta pentru noi. Toate bune si frumoase pana am inceput sa ne uitam pe meniuri.

Nu aveam prea multe optiuni, ne-am hotarat relativ repede, ospatarul ne-a luat destul de tarziu comanda si de aici a inceput un intreg haos. A ametit totul, nu a tinut cont de specificatiile noastre, a incurcat o parte din comanda, a durat si foarte mult pana a venit cu ea, am mancat pe rand, copiii si-au pierdut rabdarea…astfel a fost o iesire ratata. Am vrut sa platim cu cardul insa nu aveau POS, totul era pe dos. Ne-am spus ca nu mai avem ce cauta intr-un astfel de loc. La o prima vedere parea totul perfect, insa aveau multe lipsuri. De ce spun asta? Pentru ca zilele trecute am iesit intr-un restaurant in adevaratul sens al cuvantului.

Tehnologia- cheia succesului intr-un restaurant

Altfel a stat treaba la ultima noastra iesire. Recunosc ca eram sceptici cand am pasit in locatia respectiva, insa cand am deschis meniul am ramas placut surprinsi de gama variata de preparate. In urmatoarele minute am ramas, pe romaneste, gura casca cand am vazut cum se ia comanda intr-un restaurant care se respecta.

Consider ca atunci cand iti deschizi propria afacere trebuie sa faci tot ce depinde de tine ca sa functioneze asa cum iti doresti.

In cazul de fata, am vazut ca se folosea noua solutie softwear de marcaj mobil Expressoft POS, o chestie nemaipomenita. Daca nu stiati, aceasta solutie reuneste 3 dispozitive intr-unul singur: smartphone, POS si pager. Asta inseamna ca noi, clientii, nu mai trebuie sa asteptam foarte mult dupa ospatarii care scriu la fiecare masa comenzile pe hartie si se deplaseaza sa le transmita catre bucatarie si bar. Aici apare o prima economie, de timp. Atat pentru noi cat si pentru angajati. Practic, ospatarul inregistreaza comanda in tableta si o trimite unde trebuie fara sa se piarda vreo informatie pe drum.

Un lucru foarte tare este si faptul ca daca avem anumite preferinte, cum facem noi de obicei. De exemplu, nu consumam mezeluri pe pizza dar dorim extra ciuperci si masline, toate cerintele noastre s-au inregistrat usor si rapid in aplicatia de marcaj mobil si au fost direct transmise personalului care ne pregateste comanda. Consider ca optiunea de personalizare a comenzilor este foarte utila si trebuie introdusa in toate restaurantele.

Sa revenim la masa noastra. Comanda a fost rapid gata de servire, moment in care ospatarul a primit o notificare pe mobil cu specificatiile de rigoare, de la ce sectie trebuie ridicata si la ce masa trebuie adusa.

Nu am contenit cu intrebarile, cred ca saracul baiat si-a facut cruce si s-o fi gandit ca daca are 10clienti pe zi cu 1000de intrebari ca si noi, o ia razna. Dar ne-a raspuns calm, frumos si ne-a explicat ca solutiile complete pe care ei le folosesc, Expressoft Technology sunt de mare ajutor si datorita acestora restaurantul a devenit mai eficient si mai profitabil.

Tot de la el am aflat ca aceste solutii reprezinta de fapt: echipamente specializate pentru HoReCa la care se adauga software personalizat cu instalare, training si suport tehnic 24/7 incluse. Asta ca sa fie pe intelesul tuturor, mai ales al meu. :)) Cert este ca am plecat incantati de absolut tot. In special de servicii.

Solutia Expressoft myCheck- modulul rezervari, ajuta personalul sa se organizeze mai bine si astfel sa poata servi mai usor si mai repede clientii, pentru ca acestia sa plece multumiti si sa revina, poate chiar sa recomande restaurantul tuturor cunostintelor lor. Astfel apare castigul de toate partile. Clienti multumiti, afacere profitabila. 

Daca esti proprietar de cofetarie, terasa, bar, club, pizzerie etc, incearca sa iei exemplul celor care au trecut la alt nivel si le merg toate ca pe roate. Documenteaza-te despre modulul POS restaurant, cu siguranta o sa faci alegerea potrivita si vei avea o afacere de invidiat, clienti fideli si angajati multumiti de conditiile de munca. Este era restaurantelor inteligente!

Nu mai traim in vremurile carnetelului, suntem intr-o continua viteza si daca tot avem tehnologia de partea noastra este si pacat sa nu profitam de ea, nu?

 

*Articol scris in cadrul competitiei SuperBlog2018, proba 9

**Sursa foto: expressoft

 

 

23 comments
0 likes
Prev post: Din frumoasa noastra copilarie. Va mai aduceti aminte aceste vorbe?Next post: Gogosi la cuptor- cu glazura (Donuts)

Comments

  • expressoft EU

    octombrie 26, 2018 at 16:13
    Reply

    Buna, Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim mult succes! Cu ganduri bune, Echipa Expressoft.

  • Naty Mihaela

    octombrie 26, 2018 at 06:21
    Reply

    Da ,am observat ca s-au introdus si in orasul nostru astfel de sisteme .Sunt eficiente si rapide .

    • Elena
      to Naty Mihaela

      octombrie 27, 2018 at 13:08
      Reply

      Ma bucur sa aud asta. Daca toti patronii ar introduce aceste sisteme, totul ar fi mult mai ok atat pentru ei cat si pentru angajati […] Read MoreMa bucur sa aud asta. Daca toti patronii ar introduce aceste sisteme, totul ar fi mult mai ok atat pentru ei cat si pentru angajati si clienti. Read Less

  • Manuela

    octombrie 26, 2018 at 05:10
    Reply

    Interesanta ideea cu acest Expressoft POS. Succes in concurs! 🤗😘

    • Elena
      to Manuela

      octombrie 27, 2018 at 13:07
      Reply

      Da, interesanta si utila. Multumesc!

  • Valeria Chertes

    octombrie 25, 2018 at 23:57
    Reply

    Iti doresc mult succes.

  • Comanescu Cristina

    octombrie 25, 2018 at 23:57
    Reply

    Super initiativa investind intr o asemenea inovatie tehnologica Un articol de nota 10 Mult succes

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Elena

contact@elenisme.ro

Articole recente
Cele mai comentate