Petrecere de Crăciun la munca? Vezi aici cum sa captezi atentia cu tinuta ta!

Aproape toate companiile organizeaza in perioada imediat urmatoare un party de Craciun sau de Sarbatori, iar aceasta poate fi ocazia perfecta de a-ti cunoaste colegii si de a interactiona mai mult cu ei, in afara mediului de lucru.
Uneori, managerii(unii dintre ei) au tendinta de a folosi de aceste ocazii pentru a-si studia angajatii si a le observa comportamentul din timpul liber, cunoscandu-i mai bine. Acesta este motivul pentru care angajatii incearca sa faca o impresie cat mai buna. Si cum prima impresie se formeaza inca de cum intri pe usa, tinuta trebuie sa fie cat mai aproape de impecabil, insa sa nu para ca te-ai straduit peste masura.

Iata cum trebuie sa abordezi tinuta vestimentara la petrecerea firmei

Este important sa oferi o atentie deosebita hainelor pe care le porti, mai ales cand esti alaturi de oamenii cu care lucrezi intr-un mediu relaxat. Tinuta te va descrie ca persoana si vei putea dovedi faptul ca disciplina si profesionalismul fac parte din viata ta de zi cu zi, nu doar in orele de serviciu. Din punctul meu de vedere, chiar si o vestimentatie banala poate fi scoasa din anonimat cu accesoriile potrivite, astfel ca pantofii ar trebui sa reprezinte un element esential.
Din fericire, nu trebuie sa investesti prea multi bani, pentru ca vin cu o veste buna catre tine: Kalapod este in plin sezon de reduceri de Black Friday, iar oferta de produse este destul de variata, astfel incat sa iti poti alege incaltarile de care ai nevoie sau care iti sunt pe plac.

Mai jos, vei regasi cateva sfaturi de care consider ca ar trebui sa tii cont, daca vrei sa ai o aparitie care sa intoarca privirile!

Casual este apreciat!

Evita sa te imbraci prea elegant din dorinta de a impresiona, mai ales daca nu te simti neaparat cel mai confortabil asa. In plus, atmosfera la astfel de intalniri este, de regula destul de degajata, deci nu ar trebui sa para ca ai facut eforturi colosale pentru tinuta. Chiar daca iti place sa fii mereu la camasa si nu iti lipseste niciodata din picioare o pereche de pantofi cu toc, include blugi lejeri si o jacheta.

Simplitatea este cheia!

Evita tinutele extravagante sau nuantele stridente, deoarece pot avea un impact vizual neplacut. In schimb, asorteaza culorile pe care le porti, astfel incat sa se armonizeze intr-un design autentic. De obicei, simplitatea vestimentara arata ca cineva are incredere in sine si nu are nevoie de aprobare exterioara. În plus, aduce o nota de rafinament mult efort. Astfel, o tinuta simpla, cu un tricou sau o camasa alba si o pereche de blugi, este tot ce ai nevoie pentru a-ti impresiona atat colegii, cat si angajatorul.
Nu uita ca cel mai important este sa te simti bine in ceea ce porti si sa nu incerci sa impresionezi intr-o nota ostentativa!
sursa foto: pexels.com

 

1 comentarii
4 like-uri
Articolul anterior: Afla care este secretul unei vieti linistite si a unei experiente BIO, ca la tara!Articolul următor: N-ai niciun plan pentru weekend? Vezi daca te inspira aceste idei!

Related posts

Comentarii

  • Inna Alina

    noiembrie 12, 2022 at 14:40
    Răspunde

    Sfaturi bune.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Elena

contact@elenisme.ro

Articole recente
Cele mai comentate